Slut på veckan och dags för Fredagsmyyys

Kattvakt och överlämning av katt är klart, imorgon lämnas Milo.
Som kompensation har dom båda fått godis & leksaker idag, för deras skull eller min egen ?
Såklart kommer dom hade lika bra som vi, ingwn tvekan om det.
Bytte jobbpass så jag blev ledig idag, vilket Lyx !
Synd bara att halva dagen har gått åt att fundera på vad jag ska ha på mig imorgon då min beställning från nelly.se tydligen inte hittat min adress ännu.
Samtal till bästa vän som åkt runt i Västerås och provat klänninar åt mig medans jag sitter 15 mil bort i andra änden Iphone, ändå ingen klänning till imorgon.
Inga livlinor kvar.
 
Spenderar kvällen med att tagga till och mysa med min bättre halva och livskärlek♥
Kall öl på balkongen (!) och en stor godispåse i knät..
Dää ska va gött å leva !
 
Längtar så efter min familj Och mina vänner..
Endast timmar kvar ! 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Längtar t onsdag! :) FIKAPRÖFFS!

2012-07-10 @ 07:39:23
URL: http://www.karinssnurriga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0