hej å hå

Väntar med spänning på posten som jag i min vildaste fantasi trodde skulle leverera mina klänningar till Lördagens galej- till min besvikelse kom inget paket utan bara fönsterbrev, massa måsten bara.
Ner på stora city och leta klänning som resulterade i noll kassar & ännu en besvikelse som gjorde sig påmind.
Hur ska jag lösa detta ?
Tar en livlina och ringer fina tjejen som gör mina naglar, såklart hade hon en snygg dress till mig, lycklig som ett litet barn skuttar jag hem sent på kvällen för att prova långklänningen framför min helkroppsspegel i lilla hallen.
För lång även med sky höga klackar och jag har fortfarande ett släp efter mig.. Ååå där försvann det gnutta lilla hopp som befann sig i min lilla kropp som dessutom fått 3 nya vänner- 3 kg!
Nödlösningen blev att fuska till sig en klänning med hjälp av linne, kjol & midjebälte, funkade under kriget.
Middagen och festen under Lördagens solsken och dimma var totalt lyckad.
God mat-berusande drinkar-trevliga Västeråsare♥ Som förr i världen.
Berusad, höga klackar & kurrande magar tog oss genom parken, klappandes på polishästar & skratt mot det enda rätta en Lördagnatt- McD.
 
Söndagen var full med pulvermos i hjärnan & en enkelbiljett till månen var inte långt borta,
hur vore det inte att sitta på en halvmåne dinglandes med smala bruna ben och bara titta ner på alla andra som springer runt ?
 
Tungt att lämna familjen ännu engång! Thats life..
Denna veckan har bjudit på nyheter & bjuder på mer, lyllos mig !
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har du gått ner 3kg? :i
Du som
Är så liten redan.

2012-07-12 @ 00:28:09
URL: http://emsiiiis.blogg.se
Postat av: Mikael

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-07-15 @ 15:18:25
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0