20120630

 
 
Sommaren verkar vara på semester på annat håll- regn & rusk är det enda som syns utanför våra fönster,
föredrar att kolla ut genom köksfönstret när jag vill se verkligheten utanför eftersom det är där dom snygga gardinerna hänger.
Nybeställda gardiner till vardagsrummet & 10 dagars väntan resulterade i lycka när paketet kom, men övergick i besvikelse & frustration på en hundradels sekund när jag slet upp paketet och upptäckte att jag köpt 1st gardin och inte 1par gardiner (!)
But why liksom ?
Snabbt som blixten beställdes 1st till och idag (8 dagar senare )har det fortfarande inte kommit nå roligt paket till mig.
Trots maratonlöpning till&från dagis med vagnen blixtrandes som en raket, reamärkning & försäljning av skor i massor, träning-pw-vardagssysslor-barjobb, så går inte tiden fortare tills beiga linnegardinerna & sommaren kommer till oss på B-Gatan !
Men den som väntar på nå gott..
 
Besöket av Maskinen på barjobbet i Fredags var awesome.
Fullt ös- Spöregn, goda drinkar & folk överallt resulterade i att jag trött & nöjd stämplade ut sjungandes  på "krossa alla fönster slå in hans dörr".. Och vaknade nynnandes. Intryck deluxe !
Fredagsmys när det är som bäst- och övergår i full fart till ny dag och Lördag hela dagen lång.
Låång Lördag !
                                                                                                                                                                                                                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0