Plötsligt händer det !

Funderade länge igår på om jag skulle köpa glasen som jag såg,
köpa eller inte ?
Gick fram och tillbaka till glasen 3 gånger innan jag bestämde mig för att skita i det.
Tänkt på de små glasen under dagen idag och tänkte att jag skull kolla om dom fanns kvar när jag skulle ut på PowerWalk,
finns det inte det är det inte meningen.
Så går tänket ofta hos mig,
finns det en mening eller inte ?
Går in på affären med tyngder runt vristerna, leggings och vindjacka - självklart utan make-up !
Får syn på kära glasen som dessutom blivit nedsatta från igår till halva priset !
Klart att det då måste vara meningen att dom ska bo hos mig och min familj.
Frågan är ju bara om dom blev lika kära i mig - in naturale och småsvettig,
som jag i dom ?
Kommer hem och trycker in ännu lite till i glas/mugg skåpet , för att det behövs mer att diska ?
Probably not- endast för att jag vill !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0