Miraklet Kelian !!

Anlände till mitt gamla barndoms hem på Tisdag förmiddag !
Underbart.
En sväng till city för att träffa lillebror och sedan var det bus kvällen ut för Milos del som absolut inte skulle vila sina blåa för allt i världen.
När Milo slutligen kastade in handduken somnade även jag fort, helt utmattad.
Ny dag- mycket sol och besök hos farsgubben.
Det bästa på hela dagen som toppade alla tänkbara listor var att få träffa jordens nya familjemedlem -Kelian!
Så otroligt söt & snäll, mini plutt storlek och helt underbar !
Gissa om jag blev sugen på en till ?
Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet och lite halv blött i ögonvrån!
Jag älskar människovalpar !

Med husets alla invånare nedbäddade är endast jag och chokladkakan vakna och gör varandra sällskap framför Sex and the city !
Hör min prins andas tungt och småler åt alla fina bilder jag fått kolla på hos mormor&morfar ..



Kommentarer
Postat av: TIINA

Åh vilken underbar bild!

2012-01-12 @ 17:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0