Milo den vakne

Lilleman vaknade efter nattningen igår och jag bestämde mig för att ta upp honom, jag orkar inte bråka varje kväll.
Släpper ner han på golvet och säger lite försiktigt med trött röst att det är fritt fram till att riva lägenheten och röja runt.
Milo ställer sig i dörröppningen och skrattar åt mig och fortsätter vidare!
Så från att vara slut i hjärnan till att få ett glädjerus på några sekunder.
Man kan inte vara arg på Milo,
det är omöjligt.

Vad gör det egentligen om han inte sover ?
Vad gör jag den dagen när Milo är så stor att han inte vill vara uppe med sina föräldrar och mysa ?
Kan man pausa tiden en stund ?


Idag var det underbart att vakna upp,
tycker mig nämligen se min vän solen titta fram genom dom bruna gardinerna !
Yeey !
Det firas med promenad och barjobb hela helgen !



Kommentarer
Postat av: Katja

Han är ju så söt!<3

Nu får ni ta och komma!!

2012-01-06 @ 10:20:43
URL: http://kaatjak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0