Kära dagbok

Hej lilla Blogg!
Hoppas du mår bra ?
Känns som det var jätte länge sen jag skrev i dig, men det är det inte.
Kan känslan komma från att dagarna varit super långa ?
Eller kan det vara så att jag varit aktiv som bara den ?
Helgen är över och det har jobbats, handlats, varit på dop & sprungit om klockan och dess visare ett antal gånger.

Inte helt pigg men inte heller sjuk,
är förkylning på väg in eller ut ?
Små tränat lite, pyttelite bara ..
för att inte köra slut på utpumpad liten kropp !

Idag går tankarna bakom min låtsas bruna kalufs till skor..
nya träningsskor.. Ska jag eller inte ?
Förmodligen köper jag.. Right ?
Vita eller rosa ?
Trevlig Tisdag alla vänner & fiender !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0