Den som älskar !

Kan man älska nån som jag älskar Milo ?
Ligger i sängen med endast en kille,
( det där lät )
Men min tappra Lilleman är på pjamasparty hos farmor & farfar och det känns konstigt när jag slog upp ögonen och ingen bebis ligger tätt intill mig!
Är det därför jag har vaknat flera gånger i natt /morse, inge kul utan lite liv och rörelse, Inge kul utan Milo !
Saknar han så, hur konstigt det än låter bär han endast varit borta en natt men handen på hjärtat ! True !

Blev ett vilt pass på Harrys under gårdagens kväll & natt, mörbultade och glada att klockan slog 3.30 stämplade vi ut och begav oss hem till vårt i natten!
Hade jag jobbat och slitit hund om det inte vore för min underbara kollegor ?
Probably not.
Nöjd, trött & tvärdäckad i sängen check.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0