V-day

Hjärta dagen har anlänt och dykt upp i kalendern.
Kalendern talar även om att min lilla skitunge blir 10 månader idag!
Tiden går fort och jag önskar jag kunde pausa tiden ett tag !
Inte nog med att klockan har sprungit maraton utan Millisen har utvecklats super fort också !
Bebis är stor och kanske inte längre bebis ?
3 månader: vänder & snurrar runt.
4 månader: 2 första tänderna.
5 månader: kryper själv & fort fram.
6 månader: 4 tänder till kommer fram.
7 månader: säger mamma & pappa.
8 månader: går själv & äter macka själv.
9 månader: springer fram.
10 månader IDAG ❤
Jag måste verkligen hitta knappen som pausar..

Hjärta dagen firas med paket-god mat & kärlek !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0