Fina rosor

Fått super fina blommor av min bättre halva idag, dagen till ära !
Jag blev jätte glad- det gjorde min dag !
Super glad att jag har min lilla familj och släkt & vänner.
Man ska visa varje dag att man älskar och bryr sig som sina nära & kära ,
Right ?
Men i våran bittra verkligen, med händerna på våra hjärtan..
Hur ofta får du en liten bukett ?
Eller ger bort en biobiljett ?
Det lilla extra glöms ofta bort mellan jobb, tvättmaskiner & middagsplaner.
Så därför kommer jag vara tvärtemot alla kärleks-dags bojkottare och hylla denna underbara dag !
Skit bra dag- en extra kick i vardagens hamsterhjul som för det mesta snurrar med samma fart & åt samma håll !
Hur kan man hata kärlek, hjärtan, god mat, godis, presenter & omtanke ?
Inte konstigt att världen är som den är !

Medans jag nu bubblar av kärlek kan jag passa på att dela med mig och försöka tömma mig själv på lite känslor,
så kanske jag med kan sova ! ?
Älskar Familjen Addams (Hellstrand Vatanen Talo) - min egen gott&blandat påse,
Älskar mina riktiga vänner ❤
Min egna lilla familj bestående av adhd-katten - kungen & PappaBjörn !
Det är det som har betydelse i livet men sen kan man älska på olika sätt..
Älskar även Skor, träning, tatueringar, sommar, sex and the city, godis, kaffe och läppstift från make up store !

Dyker ner i den hjärtformade godisskålen och njuter vidare !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0