Efterlängtade !

Jag har tyvärr inte lyxen att bo så nära min familj som jag önskar.
Ibland saknar jag dom så ögonen fylls med tårar och andra gånger Tänker jag inte alls.
Många gånger önskar jag att jag bara kunde klä på mig & Liten och gå en kort promenad för att mötas av det som alltid varit min trygghet, mina stöttepelare och stöd - min fina familj !
Jag avundas dom som träffar sina föräldrar ofta !
Nu är läget som det är och då får man givetvis göra det bästa av situationen- att ta igen förlorad tid på kort tid !
Fick nämligen besök av mamma+styvfar idag, denna underbara Torsdag då även solen var på besök !
Plötsligt händer det- the sun och jag på dejt!

Fått en dos av kärlek & omtanke,
Fått en crosstrainer & kaffekoppar..
Precis vad jag behövde ?
Ja Faktiskt så behövde min hjärna dom kopparna..
Trött babyboy har tagit natten i sin trygghet..
Känner han samma trygghet som jag gjorde som liten ?
Kan jag bli lika bra mamma som min mamma ?
Funderar vidare på föräldraskapet medans huvudvärken smyger sig på !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0