Aj aj

Upp och mata bebis - Mata katt.
Byta blöja- rensa låda.
Sen är det min tur..
Brygger kaffe och njuter av ljudet av bryggaren, det doftar ljuvligt och jag kan nästan känna kaffesmaken i munnen.
Rumplyft-utfall-situps och same same som alltid.
Försöker dra fram mina små hantlar bakom allt skit i skåpet..
Tex Mr M's jävla hantlar, som jag hatar !
Båda tillsammans väger nästan som jag (!)
Och dom måste jag dra runt på,
hetsig som jag är så kan jag inte vänta tills han vaknar och hjälper mig..
Nääe för allt ska ske på engång, relax vad är det ?
Tar ett djupt andetag - och mission flytta berg är igång !
Hetsar, stressar & slarvar..
Resulterar i att jag tappar hanteln.. På mig själv !
Som tur är på min nagel som endast sprack !
Tur i oturen !
Arg, andas & tårar bakom ögonlocken .
Gör om gör rätt, mina handlar ska ut !!

Hemmaträning & bebismys ❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0