Viktiga samtal!

Känner hur det vibrerar i jackfickan när shoppingandan har tagit fart och blir helt varm i kroppen och glad, fina gamla vän!
Där får jag sanningen i vitögat- en av anledningarna att bloggens statistik kan ha stigit är för att folk är så vidriga!
Storbystade bloggerskor- tackar!
Det står allt möjligt skit om mig, som vem som hellst kan hitta och läsa på nätet!
Ser ut som en knulldocka, inte mer att ha än att endast titta på (!) osv osv!
Hur i helvete orkar folk?
Ena hjärnhalvan blir frustrerad och arg och vill därför lägga ner bloggen, ingen ska av den anledningen få läsa om mitt liv medans jag brottas med den andra hjärnhalvan som är den starka av mina två sidor, varför ska jag sluta med bloggen för att folk är äckliga? Jag skriver för min skull, ingen annans!
Jag ska väl bevisa motsatsen?
Blandade känslor angående det som med mycket annat i denna vardag som tagit en tvär vändning!
Frågan är om jag fortsätter min bok fast ett nytt kapitel eller om jag stänger boken, slänger upp den på vinden och kastar nyckeln för att på påbörja en helt ny bok- en perfekt och felfri bok i mitt tycke?

När tankarna tagit sig en redbull för mycket och flyger, så parkerar jag kroppen i soffan framför dumburken tills tankarna är på rätt plats igen!

Ännu en underbar Onsdag i detta liv.


Kommentarer
Postat av: E

Sluta inte blogga!! Har sett skiten de står om dig, bry dig inte! Du förgyller korta stunder om dagarna när man läser dina inlägg. Du skriver så underbart kul! Du är en fin, stark tjej. En riktigt snygg knullldocka ;)

Kram!!

2012-12-21 @ 21:46:11
Postat av: L

Läser din blogg nån enstaka gång. . Knulldocka,tycker mer du ser ut som en docka :) Du är så vacker!! Fortsätt att skriva som du gör . Hoppas allt ordnar sig för dig, god jul .

2012-12-21 @ 22:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0