Varsågoda

Gett lite lycka åt dom som mår bra när det går dåligt, men allt kommer jag inte ge för nån annans skull.
Så medans många gottar sig i smaskiga detaljer så gottar jag mig genom att titta på min otroligt fina son som idag dessutom är super snygg i sin nya bondelid skjorta, lyckan att granska Liten när han sliter upp paket efter paket och lyckan skiner igen hela han.
Sån liten människa ger så mycket lycka och kärlek, ofattbart och nästa overkligt.
Säger dom inte att har man otur med kärleken så har man tur med spel?
Isåfall kommer jag dra hem storvinsten under uppesittarkvällen, lyllos mig!
Undra vad jag ska göra för allt jag vinner? Hmm dags att skriva en lista..
Vinst eller inte, jag ska trycka 10kg godis, för min kropp har tydligen lämnat 5 kg nånstans, om det var den långa bilfärden mellan Karlskoga-Västerås i Söndags, i bollhavet på leklandet eller om dom kilona ligger kvar i solariet kan jag tyvärr inte veta, lika bra det kanske?
För man ska inte vända sig om och leta efter det som redan är borta och försvunnet, utan man ska bara blicka framåt, så välkomna nya julkilon och välkommen nya 2013!

Milos bilar rullar över hela golvet, mysbelysningen är på och jag är omgiven av familjen. Jag är rik!
Glöm inte varför vi firar jul..


Kommentarer
Postat av: Anna-Sara

Passar på o önska dig en jättebra jul! Din blogg är så himla härlig o du är så himla bra! Massa energikramar :)

2012-12-23 @ 17:23:33
URL: http://annasarajohansson.blogg.se
Postat av: R

Du e stark Maja, ta ingen skit!!!

2012-12-23 @ 19:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0