På besök !

Plattan i mattan mot gamla staden!
Får stanna på en rastplats efter vägen för att Liten har hällt ut alla Tom&jerry kex i hela baksätet och sparkat halvt ihjäl sin dvd (!)
Men att komma därifrån lätt som en plätt var inte enkelt då det kändes som jag hade risk 2an igen dvs halkan, slirar tillslut loss och kommer iväg, några långa minutrar senare är vi oskadda och hemma i barndoms hemmet, lovely!
Fiket Villa Vanilla som vi besökte var helt i min smak, litet och mysigt och med mycket fin inredning till försäljning, senare kallat öppna förskolan då vi var en bunt mammor och barn som shakade loss med leksaker och nappflaskor i högsta högg.
Att träffa gamla vänner är absolut bland det roligaste som finns.
Hotell Pappa-på-Granlidsvägen blev besökt av mig och Liten och förvandlades till Milos egna disco med bus, musik, bullar och galenskap!
Annars ganska hårda rutiner på sov & mat klockan var idag rubbat och Milo fick bestämma själv så strax innan 22 stämplade min betydelse ut för denna dag, själv tänker jag andas in minnen, underbara känslor och familjeluft ett tag till innan jag också kryper till kojs!

Imorgon slirar vi hem igen, längtar på ett sätt men på ett annat sätt inte.. Weird!
Längtar efter mannen i mitt liv, pappan till mitt barn, min själsfrände..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0