Mycket mer än jul ska bort

Varför kändes redan hem till nys staden så lätt? Varför var det inte jobbigt eller ledsamt?
Konstig känsla men skönt att slippa tårar och ilska ! Jag kommer fan klara det här !
Efter timmar med tjejsnack, kaffe och lunch var det dags att återförenas med världens bästa kollegor och skaka drinkar och rumpa bakom baren!
Timmarna rusade iväg och rädslan att sova helt ensam var ett faktum, orolig att jag skulle ligga vaken hela natten blandades med rädsla att skicka sms till nån/några för att slippa vara själv slog mig som en käftsmäll i ansiktet!
Även det gick bra och jag somnade som en liten baby nerbäddad i varma täcket.
Utvilad och pigg ska jag ta tag i så mycket i livet som jag bara kan denna lediga dag innan jobbet kallar resten av veckan!
Julen är bortstädad och nya rosorna som inköptes i Västerås pryder nu min hall! Att lite blommor kan göra så mycket!
Viktigt och jobbigt samtal väntar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0