Igen !

Då var det dags för blogg.se appen att ännu en gång strula med mig, och sånt gör mig galen, rent ut sagt galen! 
Hur som hellst, om den vanliga vägen inte funkar så får han hitta nya, som med allt annat är livet.. 
 
Sedan sist jag öppnade hjärtat och skrev av mig har jag hunnit göra för många hotshots för att vara år 2012, Samt bokat tid för att kladda mer bläck på kroppen, ååå som jag väntat.. Å väntat! 
Kan knappt bärga mig! Så svag på tatueringar, oavsett på kill- eller tjejkroppar är det otroligt sexigt. Det går nästan inte att ha för mycket, nästan inte! 
Tur för min plånbok och för min smärtgräns att jag är tjej och inte kille! 
Vad jag ska göra? Den som lever få se.. 
 
Tills det är dags hinner jag fortsätta trycka munnen full med godis, sån är jag! 
Skepp o hoj.. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0