Dec. 18, 2012

Att skriva några rader har alltid varit en av mina lättare sidor, negativt eller positivt spelar ingen roll.
När ord inte räcker till eller kan formuleras bra från munnen, då är det mycket bättre att skriva.
Som yngre hade jag svårt att prata känslor & var nog inte intresserad nog för att skriva av mig, eller för cool.
Men idag skriver jag hellre, då hinner jag tänka ut ordentligt också vad jag vill få sagt, utan att bli avbruten eller tappat på tungan. Sån är jag! Alla är vi olika & det ska vi väl tacka gudarna för, tråkigt om vi alla var lika och tänkte lika!
Bra betyg i Svenska från 7e klass till sista året på gymnasiet. Nått bra jag har hunnit åstadkommit !

Om natten kommer spökena.. Hujedamig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0