Dan före

Fick hem min prins imorse, lyckliga jag efter det!
Kärlek i överflöd och massa bus & lek.
När vi kramats lite och Milo stämplade ut denna dag var det dags för mig att börja styra i ordning allt i livet som rör morgondagen, för imorgon börjar mitt nya liv och då måste allt vara perfekt, perfektionist- ja visst!
Väskan är packad med party outfits, locktänger och smink, imorgon ska gamla & gråa mamma Maja bara vara Maja och slå klackarna i taket- för det är jag värd!
Första dagen på mitt år 2013 kommer säkert vara ångestladdat, kladdigt och suddigt, men det fixar jag för 13 är mitt år, såklart finns det en mening varför jag har 13 tatuerat på hälsenan, så håll i er och välkommen till mitt år!

Avslutar denna Söndag med att måla tassarna, trycka i mig ostbågar och fundera på vilka skor jag ska ha på mig den magiska natten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0