Behov

Förutom behov av mat, värme, kärlek, sex & pengar så har iaf jag mycket mera behov och krav på vardagen!
Ett livsnödvändigt behov är VardagsLyx, spontanitet och och impulsivitet.
Nog för att rutin och vardag är något av det bästa jag vet så är jag ändå lika förälskad i just-nu-utan-att-tänka-känslan!
Istället för att städa, laga mat, springa på dagis och natta Liten i tid så tänker vi åka till barndomsvännerna i Västerås och unna oss lite av inga-regler-normer-Tisdag !
Jag har saknat mina barndomsvänner massor och kan knappt bärga mig tills morgondagen gryr och kylan biter fast i våra kinder på väg till bilen mot min fina stad och fina minnen!
Nostalgisk, som vanligt.

Julpyntet är framplockat -check!
Väskan är packad- check !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0