Torsdag!

Hade nästan ställt in min playdate med nära vän och hennes bedårande bebis för att regnet öste ner i natt och bara tanken på hur jag skulle se ut och må efter en promenad i det vädret ner till badhuset gjorde mig kall i hela kroppen.
Men höstsolen lyste och värmde lite så badhuset fick sig ett besök av två tuffa små killar som inte funderar lika mycket som mammorna kring brunheten på kropparna, men vad ska man förvänta sig efter denna sommar?
När vi alla var nära att förväxlas med russinen som Milo kastar runt sig bestämde vi oss för att det var färdigbadat för denna gång och nästa roadtrip väntade på mig!
Min betydelse i livet busade med världens bästa farmor medans jag själv fick en shoppingrunda med en annan fin vän !
Gjorde såna kap att jag kan leva lycklig på den tanken ett bra tag!

Ögoncreme-Nattcreme-svidande ögon och med två fina killar brevid mig stämplar jag ut och väntar på nästa dag..
Nya utmaningar nya upplevelser!
Välkommen FredagsMys och KalasLördag ❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0