Tiden går fort när man har roligt!

För 25 år sedan låg min mamma på BB med nyfödd Maja på magen!
Kommer ihåg en uppgift som vi hade i skolan när vi gick i nian, en skrivuppsats som handlade om vem jag var som liten, vem jag är idag, vem jag är när jag är vuxen!
Ja, vem är man när man är 15 år, mellan barn & vuxen?
Hur som hellst så skulle föräldrarna beskriva första tiden i ens liv och min mamma var den som fick äran att beskriva första tiden i mitt liv..
Hon kom till jorden 21 Augusti- det regnade men var ändå den soligaste dagen i mitt liv.
Så skrev mamma ❤
Kommer så väl ihåg det och kommer förmodligen aldrig glömma det heller!
Så dagen till ära hade jag såklart velat fira med min bästa vän/själsfrände/stöttepelare och bästa mamma men det blir senare i veckan!
Som tur är har jag fått större familj med åren och utökningen är endast positiv!
Delar av fina familjen Hedström firade mig ordentligt och jag vet inte hur jag skulle klara mig utan dom? Hur har jag klarat mig förut ?
Bästa vän och Milo var givetvis med, som alltid vid min sida!
25 år av galenskap och kärlek har format mig som man formade figurer med lera som liten!
Jag är lycklig !

Tack snälla vänner & bekanta för all uppvaktning !:)


Kommentarer
Postat av: Karin

Fint <3

2012-08-22 @ 21:56:17
URL: http://karinssnurriga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0