Solen i ögonen!

Jobbat för mycket- rökt för många onödiga & äckliga cigg ! Klarade mig med livet i behåll efter en hektisk helg! Åå så kommer veckans bästa dag- Söndagen! Äntligen! Ledighetens dag, jag njuter. Så efter skruvande och byggande & målande åker vi mot Örbro med solen i ögonen, samt Lars Winnerbäck i högtalarna med låten som passar till. Saknar Lars som jag saknar bloggen, men har ännu inte fått fler timmar på dygnet fast jag varje kväll vid 22.22 önskar mig minst 10 timmar till per dygn ! Ännu en gång får jag läxan att lära mig att man inte kan få allt man önskar sig, så med dygnet lika kort som vanligt får jag börja önska mig annat vid klockslaget.. En lampa från chilli !! Det är kärlek över den vackra skapelsen och jag är lika förälskad i den som i min älskade sambo ❤ Nåväl.. Peace&Love vänner & fiender !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0