Lekrummet

Efter 4 timmars sömn vaknar jag av lyckoropet från vardagsrummet av min lilla kille, tjoar-tjimmar-härjar !
Helt klart bästa väckarklockan man kan tänka sig!
Slår upp dörren och möts av vårat målar-kaos, phu ! Men snart så !
Skiftet går av byte och Mr M- man of My life har sin tur i ordningen att lägga sig och jag tar över lekandet med vårat kärleksbarn !
Fyller min stora tekopp med massa kaffe- med andra ord en kaffebalja, när ska jag annars få dricka ur mina fina vita buddha gigantiska muggar ?
För ovanlighetens skull är inte håret ruffsigt- har ju knappt sovit, så med ett hårt grepp om kaffet tar jag mig fram genom leksaks kriget som nyss tagit slut och kastar mig in i min 1årings lekpalats- det finns leksaker högt och lågt ! Hans fristad med baby-film i bakgrunden, kan inte bli bättre!

Mellan jobb & målningar hinner jag faktiskt konstatera att solen hälsar på idag, lycka !
Hoppas den håller i sig så jag får åka waikeboard imorgon när ledig helg kickas igång, yeey !
Full fart mot helgen i vanlig ordning !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0