Gunilla


Meh hur dum i huvudet får man vara ?
Vilken galning den där tanten i Hollywood fruar, blir arg bara jag ser henne och hennes linjer i ansiktet som gör att hon ser ut som ett lejon när hon blir arg!
Dock är jag fortfarande förälskad i Maria Montazami, och funderar skarpt på att köpa en till tofs till mitt vardagsrum.
Bara en, ensam och unik vit & glittrig tofs att hänga synligt! Visst ?
Tills jag bestämt mig tänker jag dyka ner i nattcremes burken och ögon crèmes tuben, kanske lite rädd för smärtan som kommer uppkomma när den kalla crèmen nuddar mitt sönderrivna ansikte - tack vare Milo som ville märka sin mamma!
Med mindre problem än så får jag skämmas mellan ost&kex samt stort glas med juice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0