Förberedelserna

Lekparkshäng i eftermiddagssolen och film-maraton på kvällskvisten är absolut bästa Söndags sysslorna som finns !
Mysa med bättre halvan och försvinna i hans famn, kärlek på riktigt!
Mellan slowtempo och kärleksblickar är vi inne i förberedelsernas tecken, Mr M & Liten ska tillbaka till jobb vs. Dagis igen imorgon- alltså göras matlådor, packa Baby-boy-bag, och komma tillbaka till verkligheten igen- bara att slå om på strömbrytaren right?

Undrar vad jag ska blanda ihop för välkomst cocktails, dessert shottar och fruktig bål på Lördag?
Med tanke på att jag blandar x antal drinkar per helg så borde det inte ens behövas funderas på.. Men jag vill att det ska vara speciellt för mina speciella gäster ❤
Finns det inte annat att fundera på så..

Kvälls vädjan: den som lånat min annars alltid bruna hud får gärna lämna tillbaka den nu, trivs inte som blekfis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0