Att vara eller ikke vara ?

Vad exakt är lagom ? Lagom på allt ? När blir man nöjd och vart går gränsen för överdrift ?
Inte vill man vara ohälsosamt tjock eller sjukligt smal.
Inte vara hängig och slapp samtidigt som utseendet som en amazonkvinna går bort.
Likblek vs. kolsvart.
Är du nöjd med dig själv ? Vad vill du förändra ?
Jag skulle såklart vilja vara 20 cm längre, större fötter för att slippa barnskor, naturligt stora läppar och vara brun året runt även om jag skulle bli kidnappad och få bo i en jordkällare i 3 år !
Hur fåfäng får man vara utan att det sticker i ögonen på folk ?
Varför stör det folk & fä att jag bryr mig om min vikt, träning & yttre!?
Lite virvelvindsnurrande tankar på kvällskvisten efter vägning och konstatering av + 6 kg på vita vågen, min vän- andras fasa på toan, medans det endast är ett faktum att Lillemans sovklocka ringer !
Kaffet har kallnat sedan länge, barnprogrammen tar snart natten och jag vill skruva fram klockan tills min stoora sittsäck kommer- en jätte bamsing liksom!
Varför stillas inte mitt shoppingbegär trots att tusingarna flyger ?

Nåå.. Pyjamasparty med Milo Mikael Humöret Skrattet Kärleken Hedström !
Kärt barn har många namn ❤



Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh desåg ut att vara snygga jeans! vart kommer dom ifrån?

2012-09-03 @ 20:06:17
Postat av: Maja

Killah:)

2012-09-03 @ 20:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0