20120822

Har länge funderat på vilken dag jag ska köra rensning i garderoben i hallen, sommarjackor och skor ska bort och höst/vinter ska in!
Sorgligt kan vissa tycka, lycka känner jag att snart få använda skinnjacka, kängor och stora sjalar!
Ibland är det skönt att man är Shoppoholic så det finns lite av varje i olika färger och modeller att välja på, alltså behövs inget, utan shopping kommer bara vara för att stilla begäret som antagligen kommer hälsa på snart.
Men vem ska ge mig kraft och styrka att ta tag i förrådet och rota fram det jag vill ha ?

Liten har redan fått sina första Vinterskor för säsongen..
Från min skobutik såklart !
Lite av mina tankar en Onsdag morgon med kaffet i lattemuggen och på Lillebrors födelsedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0