Vart tog dagen vägen ?

Sinnesförvirrad i vanlig ordning, men denna gång skrämmer det mig själv !
Bokade tvättstuga tidigare i veckan tills idag- Söndag, jag trodde att det var 2 April idag och trott hela veckan (!)
Och ingen säger nått.
Helgen närmade sig.. Och 12 timmars pass var framme, hur ska jag klara det ?
Så länge sen 12-18 timmar på work var varda, peppar mig själv att jag klarar det och tanken på att börja första dagen i ny månad med många timmar är pepp nog.
Tycker det är konstigt att ingen lurar mig, eller blir jag lurad hela tiden ?
Visst får vi luras med varandra 1 April ?
Konstaterar att jag säkert blir blåst hela tiden, men det gör inget !
Stämplar ut strax innan solen stämplar in och först då inser jag att jag tappat dn dag, i flera dagar.
31 Mars (?) hur är det möjligt ?
Varför finns inte den dagen i mitt huvud ?

Efter en Caesarsallad, pepsi Max & gainomax.. Efter hårt slit & byggnad av goda drinkar.. Efter välförtjänt hemgång njuter jag av mina killar sällskap i sängen❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0