Time after time

Underbara dagar och allt flyter på av bara farten ändå känner jag mig trött, kan det bero på att jag inte jobbat på 14 dagar ?

Hade bästa kompis hos mig i två dagar, otroligt mysigt & kul !
Hon med stort H är en keeper- henne släpper jag inte.
Så i soffan har vi backat ner våra bakdelar för att avnjuta kaffet i fina kopparna, då posten dimper ner genom inkasstet..
Sliter upp det okända brevet samtidigt som jag funderar på om det finns nån snäll själ som vill ta över fönsterbreven och betala dom åt mig? För jag vill liksom inte.
I det roliga brevet står det att Milo har fått dagisplats (!) DAGIS! Liten är verkligen stor, och mina bruna ögon fylls med tårar för ovanlighetens skull, eller ?
Känsligheten skulle släppa efter graviditeten sas det, dock inte i mitt fall.
Stolt & rädd & glad på samma gång, så som såpbubblorna som under sommaren pryder himlen bubblar jag.
Kommer Milo byta ut sin mamma till nån annan bästa kompis ? Nää fy farao.
Men det är väl så livet ännu en gång tar en ny vändning- nytt kapitel & nya utmaningar. Välkommen!
Vad ska jag hitta på som kan jämföra sig med att vara mammaledig ?
Tills jag vet ska jag jobba lite extra i skobutik (!) passar mig !

Lekparkshäng, bil lekar & nappflaskor❤ njuter för fulla drag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0