Sömn

Svårt att slappna av - check !
När sambo jobbar kväll & Liten sover kommer min inre stress, då när jag borde njuta och slappna av & bara tänka på mig, mig själv & mitt stora ego.
Men neej- plockar, grejar och donar, måste göra nått hela tiden.
Sitter med iPhone fast klistrad i örat och hinner prata sönder huvudet på många på en kväll..
Igår kom rastlösheten krypandes och livlinan -samtalet gick av till kära Mamma som berättade att det bara är att vänja sig att va själv på kvällarna eftersom Milo snart är ute och åker moppe på senkvällen (!)
Nää fy farao- vi ska alltid leka tillsammans och vara bästa vänner, right ?
Eller ska jag bli utbytt mot kompisar ? Senare brudar & moppar ?
Första året som mamma har sprungit iväg och plötsligt slår tanken mig att jag inte har nån bebis längre !!
Lite panik & tårögd..

Jag behöver dosan som pausar livet.. Finns den på TV-shop ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0