Mörkrädd

Kastar tankarna fram & tillbaka angående mitt vuxen liv som ska ta fart snart, jobb vill säga !
Vad vill jag jobba med ? Eller lättare, vad kan jag jobba med ? Tänker jag fel- ska jag börja fundera på vad jag inte vill jobba med och sortera efter det ?
Hur ska man veta ?
Inte vill jag ha ett tråkigt jobb eftersom det ska spenderas så mycket tid där, jag har ju bara ett liv och det är nu.
Det ska vara det bästa, sån är jag.
Nöjer mig inte med nått skit jobb som jag inte vill ha, det kan ju inte bli nå bra då ?
I bakgrunden i vardagsrummet fylld med funderingar kan jag nästan se en dimma, en dimma av tankar medans fråga Olle dokumentären hoppar igång, jag kan med handen på hjärtat säga att jag blir mörkrädd..
Nog för att de flesta människor gillar sex, visst ?
Men heey- vart går gränsen för galenskap ?
En tjock tant med hudfärg amber fläker ut sig och får en hel näven upp i mumindalen (!) av sin mindre smidiga gamla gubbe, med magen hängandes över kalling kanten. Varför vill man känna nått där nere i nästan samma size som en förtidigt född baby ?
Dags att skaka av sig hemska bilden i huvudet & fortsätta plåga hjärnan med annat- jobb jobb jobb!

Goo natt !!


Kommentarer
Postat av: Jannica

Jag & Tobias kollade också, vi dog en smula, precis över just de paret. Vilken mardröm de va haha

2012-04-20 @ 11:31:03
Postat av: Anna

Tur att jag inte tittade på den då! Huuuuuuuuaaa! :P

2012-04-20 @ 13:27:28
URL: http://annfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0