Idag

Möter bästa kompis på busstationen i min nya lilla stad, lycka !
Inte varje dag jag får besök av storstads tjej, lyx kan man också kalla det.
Babbel babbel babbel & kvalitetstid, så otroligt kul & mysigt- vill så gärna ha henne närmare mig.. Varje dag.
Vem vet.. Kanske går flyttlasset tillbaka till barndoms staden ? Nån dag .. ?
Stänger av hjärnan och njuter av sällskapet, för det är jag värd.

Tisdagen gick fort och ny dag väntar utanför tröskeln- kanske en sol på himlen, eller regn, snö och kanske hagel likt idag, alla årstider på samma dag! Tur vädergudarna påminner oss om alla årstider så vi inte glömmer det mellan skratt-kakor&kaffe-Desperate Housewifes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0