Helg Deluxe !

Vaknar ännu en gång innan min prins,
det låter så otroligt skönt när han sover-
han andas på nå urgulligt sätt!
Medans jag väntar på Kiddo snurrar trötta tankar runt bakom blondt hår & pannben.
13onde och tankarna goes like this..
* För ett år sedan på dagen -gick jag nästan en mil höggravid utan den minsta aning att jag dagen efter skulle bli mamma❤
Nu 365 dagar senare blir det inte milen utan tårtbakning.
Eller ska allt vänta ?
Det är ju Fredag den 13onde idag !!
skulle nog inte förlåta mig själv om tårtan blev en blandning mellan High chaparall & kaos- för att det visar 13 i kalendern just idag !
Eller kan det bli en ursäkt ? Att skylla på när mina konditor kunskaper har en pause ?

Det absolut bästa med idag är att jag & the man of my life har en hel helg tillsammans utan jobb !
Blir som nykär igen och tanken på en hel helg tillsammans ger Pirr i magen.
Lycka, Lyx & Love ❤

När ska dagen fånga mitt intresse och dra mig upp för att starta dagens alla aktiviteter ?
Får man ligga i sängen så länge Kiddo sover ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0