God Morgon !

Här blev det morgon när Mr M* snubblade fram som en liten elefantunge genom det mörka & varma sovrummet- jag vaknar till med hjärtat i halsgropen & överlycklig Liten-skit slår upp sina förtrollande vackra ögon ärvt av sin tokiga far- God Morgon världen klockan 05,00.
Barnkanalen-Fullkornsvälling-Saknad av nybryggt kaffe med mjölk.
Hur spar man ork&värme i kroppen ?
Skulle liksom behöva ett lock så inte allt försvinner på engång ?
Det blir ju så sjukt kallt när man lämnat täcket som blivit uppvärmt hela natten.
I-lands problem.. Förmodligen!

Idag för ett år sedan- med stor kula på magen & lika stor längtan till min egen bebis kom Molly.
Vankandes fram i BB korridoren drar jag mig fram med tårar i ögonen för att möta det lilla underverket för första gången, pytteliten & bedårande!
Det ska firas !
Liten blir Stor- Grattis Molly❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0