Candy

Ännu en dag att kryssa över i kalendern
om jag hade haft nån, får göra ett stort rött kryss i min almanacka i huvudet- den braiga almanackan, där allt sparas och koms ihåg, right ?
I den perfekta världen är det så.. I min värld däremot kan en del saker glömmas- ofta !
I.a.f så varken bröt jag nå ben eller misslyckades jag med nått trots allas skrik & panik över den skrockfulla dagen Fredag den trettonde.
Snarare tvärtom- allt har flytit på bra & jag har varit bäst på allt jag gjort idag-
tränat, bakat, spöat Mr M i Rumble och skrattat mig igenom dagen med Milo.
Alltså kan jag fortfarande vara stolt över min tatuering på hälsenan.. 13 !!
Kanske det är turnumret?

Grus i ögonen & sockerfylla i blodet..
Krama kudden några timmar, eller pojkvän ?
Imorgon är en stor dag ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0