Älskade unge

Ååå exakt ett år sen 7.59 på morgon kom han- han med stort H !
Han som kom att ändra hela mitt liv.
47cm 3100 g och älskad långt innan han ens va 1cm !
Ett år av vårat liv har redan passerat och jag kan tänka tillbaka på det och le med ett stort leende.
Vi har gått igenom mycket- gråt skrik skratt bus lek !
Tidig i utvecklingen, social, och frammåt- alltså perfekt..
Så liten- så perfekt.

Packar in oss i bilen och plattan i mattan i våran svarta kärlek och på en stund va vi framme hos våran familj i Västetås!
Nära&Kära gjorde dagen till det bästa tänkbara för Milo.
Det hade blåsts ballonger, gjorts mat & fika & slagits in presenter.
Tiden sprang i väg som alltid och klockan slog åka-hem-tiden.
Trötta & nöjda åker vi hem till skogen igen !
Vad vore jag utan min familj ?
Älskade underbara fina familj ❤

Trött Milo deckade inlindad i sitt täcke- stolta föräldrar pustar ut, imorgon fortsätter kalasandet!


Kommentarer
Postat av: Anna

Visst är det fantastiskt!! Grattis till fina lilla Milo! Och till fantastiska mamma Maja :)

2012-04-15 @ 10:35:51
URL: http://annalejd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0