Aktiv

Börjar dagen med en svimningsattack, inte de vanliga som jag får titt som tätt utan imorse va det nå annat- som en hälsning från ovan !
Känsla av en karuselltur i virvelvinden, fullbordad karatefylla, förlamning och svett som sprutade.. Fick en obehaglighets känsla när jag inte hade kontroll över kroppen, mummel va de enda som kom fram och jag trodde min stund va kommen ! Ner med kropp och själ i sängen och sen va det borta utan några spår och stunden att fånga dagen kom..
Tvättstuga 07.00
Handla inför 1årskalas
Göra lunch
Och självklart stressa runt med kläd dilemma innan vi begav oss till Örebro för att möta min soulmate❤
Antal x steg senare, några påsar med kläder & en duktig baby-boy så var vi hemma igen !
'önskar att alla hade en vän som min, då skulle ingen va olycklig'


Skrattat så tårarna sprutat ut för mina rough sminkade kinder- Milo är så skön.
Han är riktig cirkusapa, charmtroll, u name it !
Tjejer se upp- här kommer Milo Heartbreaker❤

Det hinns ett avsnitt av SoA, gillas skarpt..
Ännu ett beroende ? Vad ska det bli av mig ?


Kommentarer
Postat av: Jannica

Då började våran morgon EXAKT likadant, svimningsattack from hell!



Obehagligt!

2012-04-05 @ 07:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0