Vad gör det om 100 år när allting kommer kring?

Stackars Liten har varit ledsen inatt,
antagligen är det små gaddar på gång igen.
Får så otroligt ont i hela kroppen när jag tittar på han
och ser tårarna komma,
det är jobbigt att se när han öppnar sina små blåa och ögonfransarna är
glansiga och sitter ihop..
´Åhh ont i hjärtat´
Men bara att bita ihop.. För mig som har tänder ;)
Två trötta föräldrar och en Milo begav sig till BVC för ett besök kl 11.00,
vägning-mätning-vaccination.
´Meeen vad passar inte bättre än vaccination nu när Liten redan
är febrig & kinkig?´
Tro det eller ej så kunde till min fasa bli värre (!)
Milo har gråtit..åå gråtit,
Mamma har tröstat..åå tröstat.
Jag hör fortfarande hans gråt i huvudet fast han har snarkat i nästan en timme.
`Men vad gör det om 100år?´




Trött, bortdomnad i armar efter evigt bärande och med svullen mage
kom jag att tänka på:
..Nåja vad är väl en bal på slottet?
Den kan vara dötrist & långtråkig..
Åå alldeless .. alldeless underbar!!




Kommentarer
Postat av: Anna

Åh jag vet hur det är! Inte kul när de lider pga av dessa gaddar! Ett tips är att ge Alvedon! Även i förebyggande syfte till natten! Gnugga in det i tandköttet! Kalla bitringar kan oxå va nåt! Känner ni nån i Norge så be dom skicka dentinox! Skitbra! Vi har provat det nu när tand nr:9 är på g! Kram

2011-09-16 @ 17:47:29
URL: http://annalejd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0