Ensam Mamma Söker ??



Sitter i soffan med min ull-filt och Green Chai-tea och har precis
kollat på ´Ensam mamma söker´,
Kan inte låta bli att fundera på när man räknas som ensam mamma?
När man heter Martin & har en snopp med rött pupis runt?
Ååå som om det inte vore nog så är tjejerna han dejtar riktiga
Hot Stuffs.
Jag är också en ensam mamma,
inte ensam som i singel och sugen på att leta under stenar för att hitta nån som 
skulle stå ut med mig utan ensam
som i själv..
Ensam mamma söker.. äventyr med Liten när pappa jobbar!
Världens bästa sambo/kille/pappa- Min pojkvän..
Känns som att han bor på jobbet vissa dagar.
Klart att man måste jobba,
speciellt om man har en flickvän som är dyr i drift och sysselsätter sig med shopping
som tidsfördriv (!)
Mycket vill ha mer .. Tyvärr !
Tänker på Lars Winnerbäcks text:
Jag är svår att leva utan
Jag är svår att leva med.


Med HollyWood fruar & mitt lyckopiller Maria Montazami i bakgrunden
kan jag inte låta bli att le åt MM när
hon lockar sitt långa blonda hår..
Underbara människa får mig att skratta tills Mike kommer hem & tar över ;)




Kommentarer
Postat av: anna

Jag önskar vi bodde närmare varandra så vi kunde hitta på massa äventyr :)

2011-09-26 @ 22:10:40
URL: http://honsomvillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0