Sova får man göra i graven

Ännu en sömnlös natt,
vi börjar bli experter på att vara vakna dygnet runt
här i sista huset på Bregårdsgatan.
Först var det nätter med smärta i Litens tandkött
då tänderna skulle tränga igenom.
Lugnt nån natt sen var det förkylning på ingång
så även denna gång fick vi en liten & ledsen bebis att trösta mitt i natten.
´Det är jobbigt´
Men det hör till.. Jag vet !
Det blir bättre.. Jag vet !
Så efter att ha varit trött flera dagar i rad pga sömnbrist,
har jag denna vecka bestämt mig för att
byta tröttheten mot energi.
´Får man inte sömn får man bli tillfredställd på andra sätt´
1. Träna tidigt på morgonen och andas in ny energi.
2. Ta en kaffe ensam när alla sover & slumra ståendes på ett ben med koppen i högerhanden.
3. Gå långa promenader med bra musik.
4. Rensa bort alla tråkiga måsten & ta kvällen tidigt med mys i soffan.

Kommentarer
Postat av: Anna

Kloka ord från en klok brutta :)) snygg layout på bloggen!! Du passar bra i mörkt hår!! Fina Maja! ;)

2011-09-01 @ 22:57:10
URL: http://annalejd.webblogg!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0