Min egna Scary-movie



Ibland är det skönt att vara själv,
om Micke jobbar kväll & Milo somnat i sin säng.
Bara jag i vardagsrummet med tända doftljus!!
Kärlek.
Ibland är det inte lika roligt,
som när batteridrivna leksaker som ska göra ljud ifrån sig när man rör vid dom,
gör ljud FAST INGEN RÖR DOM!
´Livrädd sliter jag ur batterierna ur varenda pling-oväsen leksaker´
Kollar tusen gånger på klockan och väntar ivrigt på att min hjälte ska vrida om nyckeln i låset
och kliva in i hallen för att krama mig hårt & pussa mig.
..
När mannen väl kommit in och vi pratat lite är mina
läskiga tankar borta!
´Yes´
Lika blåst och glömsk som stormen utanför blir jag sugen på att kolla på
´Gothika´ som visas på TV.
Klart jag törs det, jag har ju min Mr Big- Big Mike liggandes tätt intill mig,
så vad skulle kunna hända?
Tuff som jag är börjar jag titta-blunda-titta lite-blunda mycket..
´JAG ÄR LIVRÄDD´
Med paniken i rösten ber jag M att stänga av innan han somnar,
sen blir han ovanligt tyst,
han har faa-aan slumrat till.
´Gömmer mig under täcket och hoppas på att filmen ska sluta innan jag
flyter ur sängen på min rygg som börjar samla på sig svettpärlor från det varma täcket,
eller innan syret tar slut´
-Naej den tar ju inte slut och jag bestämmer mig för att slita bort täcket från
ansiktet för att flyga på M och slita dosan ur hans hand för att hinna byta kanal
innan det händer nå mer i filmen..
Oooh jaa, jag hann!!
1-0 till mig..
Men får syn på nått som kan vara läskigare..
Panter-tanterna i Kaos i Båstad- Hujeda mig !

DET BLIR MEN FÖR LIVET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0