Måndag morgon när jag vaknar ..



Gooo Morgon!
Blir väckt strax innan 07.00 av en vrålhungrig Milo,
han är för trött för att öppna ögonen men skrika orkar han.
Lyfter över han till våran säng och ger han mat..
Somnar med flaskan i munnen efter att fått i sig 270 ml ersättning (!)
´Jag då?´
Självklart kan jag inte somna om,
den va given.
Tittar ut och upptäcker att det är mulet,
känner hur kylan utifrån kryper in under mitt skin.
Kastar mig i sängen under det varma täcket och kollar på
´Vakna med the voice´
Ensamtid deluxe
.
Ska snart upp och fånga dagen.. Snaaart!
Det blir träning, städning & vardags tråk,
men framförallt blir det promenad med mina nya stövlar..



Less is more !

Ha en trevlig Måndag !


Kommentarer
Postat av: Emm

åhh vart kommer dom ifrån?

2011-09-05 @ 16:41:42
Postat av: m

Ellos :)

2011-09-06 @ 08:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0