Lördag & Söndag i ett svep !



Helt plötsligt var det Söndag igen,
veckans vilodag,
sägs det!
Han där uppe som skapade jorden,
bestämde att det skulle vara en  vilodag i veckan,
för de är väl så det gick till?
Men nån vila ska det inte bli efter 4 timmars sömn mellan dygnen som gått..
Efter en Lördag med Västerås familjen på besök,
middag med goa vänner
och ett pass i baren på Harrys med högt tryck, alkohol i håret & rövarhistorier och galet mycket skvaller
vilade jag mitt ruffsiga hår på kudden en liten stund
innan det var dags att mötas av bajsdoft, bebisskrik & huvudvärk..
Det var alltså dags för barnprograms maraton & Söndagen kickades igång med en segstart.
I slowmotion tvättar jag bort gårdagens smink & kliar mig ögonen,
hur kan det vara så sjukt skönt ??
Söndagen bjuder på ett Örebro besök,
hämta ut min mobil & kolla på fint porslin,
kommer jag bli tillfredställd?

Lycka & Kärlek är att ligga i soffan när det fortfarande är lite mörkt ute,
snegla lite åt höger där mina bruna ögon möts av två
helt underbara & fantastiska killar myser & skrattar med varandra!



♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0