Läskigt eller en mening `?



Jag vaknar tidigare än Milo på morgonen
och hinner kolla
några minuter på
´Vakna med the voice´
Varje morgon när jag precis suttit på TV´n och börjat titta
säger dom alltid:
Ååå klockan är 07.59
Varför just 07.59 och inte 08.00 ?
Att det är nått speciellt över klockslaget 07.59 vet jag ju sen innan,
det är den absolut bästa tiden som finns.
Mitt liv förändrades till det bästa tänkbara en solig morgon i April,
14 April 07.59.
Min perfekta lilla son kom för att erövra världen då !

Men varför säger dom det på radioprogrammet ?
Finns det nån mening med det ? Eller är det bara galet av mig att tro nått sånt ?

Hur som hellst får det mina tankar att fly tillbaka ett ögonblick,
tillbaka till den perfektaste dagen i livet.
Att börja dagen med glada tankar gör mig starkare.



Lilla krypet efter några timmar på denna jord :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0