Bitterfitta



Då var det dags för mörkret att ta över hela dagarna
samt mig!
HippHurra!

Försöker tänka tillbaka på vad jag har sysslat med senaste dagarna,
och kommer på att jag nyss tagit VM i att
inte göra ett skit!
Jag har inge ork.. Ingen lust.. Ååå ingenting bara!
Det är idag,
i detta nuet som jag ska rycka upp mig och göra nått bra av den här hösten.
Som att tillexempel
 lära mig sticka & virka så jag kan joina panter-tanterna på syjuntan i lokalen under,
eller kanske lära mig meditation & yoga så jag kan sätta mig på stenen jag kröp fram under för 24 år sedan,
eller varför inte läsa en fruktansvärt bra bok om nån häst-tjej som är olyckligt förälskad i stallpojken
och sedan följa deras spännande äventyr med hästarna i skogen,
för att slutligen sätta mig i en ring & diskutera boken med mina bokläsande vänner!!
Det här kommer bli en awesome höst & jag längtar mycket till att det
ska bli ännu lite mörkare, kallare & regnigare,
Yippie ki-yay motherfuckers!!!

Nää jag är inte bitter ;)





Kommentarer
Postat av: Andrea

Men gumma <3 önskar ja kunde rymma härifrån o komma o muntra upp dig med nått skoj !! Stor höstkraam <3

2011-09-22 @ 13:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0