Christmas time



Det är inte ens två ynka månader kvar till jul.
´Jul jul strålande jul´
Är det strålande jul eller överskattat ?
Vad gör julen strålande ?
Tidigare har jag inte stått överst på fan-listan över jul och allt som hör till.
Aldrig haft julpynt, hatat rött, rädd för skäggiga-gubben
och orolig för allt godis som ska täppa igen varenda kärl i kroppen på mig.
Enda jag kan förknippa mig själv med julen på nått sätt
skulle väl vara alla långa dagar jag spenderat på STRIKE springandes som
en studsboll mellan flera hundra julbordsgäster, artister & galenskap♥
Men denna jul blir nått nytt för oss alla..
Jag ska fira självaste julafton med min lilla familj i skogarna med Hedström-släkten
och fira juldagen med fam. Hellstrand-Talo,
för första gången..
Nått som även går under kategorin för första gången
är att älska julen, äta massa godis, fira jul som mamma med min son, MIN SON,
och kanske försöka komma ihåg bland klappar & ståhej varför vi firar jul
och tänka en tanke på Jesus kristus- vår frälsare & gud (!?)
HEEEJ JESUS!

Önskelista 2011:
Friska nära & kära
Mycket kärlek & Lycka

Ååhh kanske ett läppglans & ett par skor..
( Dumt att bryta en trend )
  

De tre vise männen ?





Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: för & efter bilder kommer komma. jag lovar :)

2011-10-26 @ 21:57:18
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Jannica

Jag har också hatat julen tidigare men just iår bara för att man kommer ha en liten så känner man verkligen hur man vill ha pynt och en riktig jul, inte för att den lille knappt kommer se eller förstå nånting men ändå, nu kommer julen bli rolig igen :)Jag vill börja pynta redan nu haha

2011-10-27 @ 08:13:28
URL: http://jannicaaas.blogg.se/
Postat av: Limpan

haha, bästa tre vise männen genom tiderna! Typiskt dig maja!!!!!!! Hahahha

2011-11-01 @ 23:50:34
URL: http://baralimpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0