Barnvagns dilemma



Har länge velat ha en till vagn (!)
inte för att jag kanske komma ha nytta av tre vagnar
utan för att jag vill ha omväxling.
Andra hälften tittar trött på mig & suckar ,
han inte tycker att det är
nödvändigt.
Eftersom vi är två som som delar ansvar osv så får man kompromissa & visa
hänsyn till varandra.
´Right?´
Så här har jag gått i barnvagnstankar som jag hållt för mig själv,
tillslut har tankarna lämnat mig.
Bra va ?
Tills Mr M säger att jag får köpa ny vagn om jag vill (?),
gissa om tankarna började snurra runt i huvudet på mig igen.
Mike: Åååååååh jag skulle aldrig ha sagt nått om vagn!
När jag blir manisk i vagn letandet.
Kunde inte ens sova den natten,
utan smög upp när huset somnat och det endast var jag & tomten vakna,
sliter upp locket på datorn och surfar runt i smyg som en beroende som smygäter om nätterna.
Hittar en snygg vagn men fattar givetvis själv att det inte är normalt att ha tre vagnar till en
bebis på 6 månader.
Så nu börjar nästa hjärnsnurr,
sälja & köpa ny ?
Ha kvar min drömvagn (Som vi köpte för att jag var kär i den) ?
Vill jag verkligen ha ny ?
Kommer jag ångra mig ?



Dom här tar Milo fram genom regn & rusk..



Vill ha ↑

Valet och kvalet !
Måste fundera ett tag till..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0