Smyger runt om natten



Trött som en .. Som en vadå ?
Hur trött som hellst.
PappaBjörn tog tidiga morgonpasset så jag fick
vila mina stickande & brännande ögon till klockan 9.00.
Känns lite bättre att ta tag i dagen efter solen har stigit upp.



Men däremot när solen sedan länge har tagit natten springer jag runt som en liten husmus
 på Harrys.
Där trivs jag & passar in perfekt,
tur för mig!
Extra kul är det när det kommer kändisar & hälsar på,
som vimmelfotografen som tog denna bild på mig.


Då var det åter Söndag & jag kan inte påpeka för mycket
hur fort tiden springer iväg & jag inte hinner med.
Är jag för gammal & skrupplig så jag inte hinner ?
Mysterium..
Håller tummar & tår för att tiden stannar ett tag idag,
så jag hinner njuta av närvaron med min bättre hälft & son.
Relax and Love the Luxe ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0