Små kusiner & stora ♥



Det är alltså Måndag igen,
det är helt sjukt vad tiden går fort!
Känns som det var igår det var förra Måndagen och jag satt
i soffan och kollade på Ensam mamma & HollyWood fruar.
´Är det verkligen Måndag igen?´
Hur ska jag hinna med livet när jag inte hinner med tiden ?

Gårdagen spenderades på Snöbärsvägen
med två rätters & bebismys.
Eftersom Milo har blivit blyg (!)
och lätt blir ledsen om jag ger honom till nån annan famn så
kände vi att det skulle vara bra att "träna"
så han inte tar fram den stora & darrande underläppen om det är
nån annans parfym som doftar och nån annans armar som omfamnar honom med kärlek.
Stora killen ska ju sova hos farmor & farfar om två veckor,
så vad vore inte mer än passande än om han drog på smilbanden istället ?

Med Mr M på jobbet för ett kvällspass & MiloBus sovandes i sin säng
passar jag på att slänga mig under
filten till Måndags-TV som är det bästa,
med ett stort glas blåbärs smoothie!




Kommentarer
Postat av: emelie

svar; har satt ett delmål då jag ska ha nått min "optimala" kroppsform igen. åtta veckor är ju ett ganska bra mål.. sen jobba vidare där efter.

2011-10-04 @ 11:47:15
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0